poniedziałek, 2 grudnia 2013

Kreda do włosów

Zawsze marzyły mi się włosy w kolorze tęczy, ale bez szkodzenia im czy farbowania na dłużej niż tydzień, w końcu znalazłam rozwiązanie. Kreda do włosów. Szukałam taniej i w miarę dobrej, ale jak to w Polsce, albo nie wiadomo o co mi chodzi, albo cena z kosmosu. Tak więc zawitałam do jakże lubianego przez ze mnie portalu eBay. Ale nie Polskiej wersji, tylko ogólnoświatowej .com. I już za pierwszym szukaniem znalazłam 36 kolorów w cenie 45zł z darmową przesyłką. Trochu dziwne, ale zaryzykowałam, właśnie minął miesiąc i paczuszka jest w moich rękach. Tak zabezpieczonej folią bąbelkowi i taśmą, paczki nie widziałam.

W srodku znajdowały się dwa niepozorne pudełeczka ( jedno dla znajomej) zawierającę istną tęcze
36 kolorów kredy do koloryzowania włosków, na wypróbowanie poświęciłam 5 minut na 4 kolory i grzywkę (jestem rozjaśnianą blondi), o to efekt:
Wybaczcie za twarz, ale jestem po 10 godzinach pracy na nocce, a jeszcze nie spałam...
Kreda sprawuje się wspaniale. Zobaczymy reakcję ludzi w pracy :D



PS. Dodaję zdjęcia kolczyków z postu: Vezzi - biżuteria na uszach :D

Pozdrawiam i miłego polowania na paczuszki :D


2 komentarze:

  1. Sprzedam Ci njusa, dzisiaj dzień darmowej dostawy, coś w sam raz dla Ciebie :D
    https://www.dziendarmowejdostawy.pl/

    OdpowiedzUsuń