niedziela, 29 grudnia 2013

Grudniowe paczki cz.1

Tak więc nadrabiamy zaległy czas :D
Grudzień jak to święta przyniósł mi kilka paczek, jedne przyszły pocztą, a drugie znalazłam pod choinką, a teraz czas na rekonesans...


Jako, że jest grudzień tak więc i przyszła kolejna paczka od Glossybox. Poprzednia paczka od nich bardzo mnie cieszyła i dlatego wiązałam wielkie nadzieje z grudniowym pudełkiem. Nie zawiodłam się

W grudniowym pudełku znalazłam:
  • Nails Inc. (Lakier do paznokci w kolorze Victoria) Lakier do paznokci charakteryzujący się doskonałą trwałością i wyjątkowym połyskiem, a przy tym łatwo i dokładnie pokrywa płytkę paznokcia.
  • Nuxe Huile Prodigieuse. Suchy olejek który odżywia, naprawia i wygładza ciało, skórę i włosy
  • Bath & Body Works, Paris Amour (Mgiełka zapachowa). Delikatna mgiełka zapachowa zawierająca aloes, dzięki któremu koi skórę i zapobiega jej przesuszaniu. Nuty zapachowe: francuskie tulipany, kwiat jabłoni i różowy szampan.
  • Siquens (Prevention, krem do cery tłustej) Krem, który skutecznie ogranicza wydzielanie sebum i matuje skórę, zmniejsza widoczność porów, wyrównuje koloryt cery oraz wygładza pierwsze zmarszczki.
  • System Professional (Szampon Color Save) Szampon z technologią ochrony koloru 3D Colour Protect Technology (zamknąć, chronić, zatrzymać), zawiera filtry UV oraz wyciąg z liścioliwnych, dzięki czemu intensyfikuje kolor włosów farbowanych.
  • Ulotki: Rabat w Zalando, rabat w Bath& Body Works, próbka Nuxe Huile Prodgieuse, rabat  w Yves Rocher oraz kartkę świąteczną od Glossybox







Olejek oddałam siostrze:  http://blackcherrylady.blogspot.com/    bo sama takich rzeczy nie stosuję.
Lakier idealny na sylwestra, szampon jakiś taki bez rewelacji.
Mgiełka fantastyczna i tylko moja :D
A krem stosowany...
To pudełko było lepsze od listopadowego

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz