środa, 22 stycznia 2014

Zdobycze ciuszkowe

       Dzisiaj będzie o zdobyczach ciuszkowych, ale zanim do nich dojdę to trochę napiszę o mojej pracy.
Pracuję w firmie tworzącej nadruki na ubrania, np. koszulki, bluzy, spodnie dresowe, czapeczki dziecięce, ubrania dla piesków, plecaki, torby, itp. Jest to firma niemiecka, ale posiadająca klientów na całym świecie.
Można u nich zamawiać wzory z gotowych szablonów, własne wzory, a nawet własne zdjęcia. Proces produkcji jest dla mnie nadal bardzo niezwykły, chociaż pracuję już z nimi 4 lata, ale nic nie zdradzę :P
Jak każda produkcja polegająca na pracy ludzi zdarzają się pomyłki, błędy czy wpadki. Takie koszulki nie mogą iść do klienta, chociaż wada jest niewidoczna. W tym momencie nasz oddział produkcyjny odrzuca koszulki, a następnie wysyła je do firmowego sklepiku, gdzie pracownicy czy mieszkańcy naszego miasta mogą je kupić po atrakcyjnych cenach. Raz na jakiś czas zapuszczam się do sklepiku i wychodzę obładowana :D Tak i też było w tamtym tygodniu. A teraz prezentacja moich sklepikowych zdobyczy.
Szara koszulka damska
Czarna koszulka damska przód i tył

 Bluza damska czarna
 Koszulka damska biała

Za całość zapłaciłam tylko 25 zł, a koszulki i bluzy są bardzo dobrej jakości

13 komentarzy:

  1. Ciuchy są genialne i prawie całkowicie 100% bawełny, co jest też przyjazne dla ciała.
    :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne ubrania :) 2 i 4 bardzo mi się podobają i bardzo nie drogie są jak widzę. Gratulacje wspaniałego zakupu! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ubrania jeśli nie sprzedadzą się w sklepiku idą na śmieci, więc cena jest naprawdę atrakcyjna.

      Usuń
  3. Całkiem ładnie się prezentują :) aż ciężko uwierzyć że za taką cenę je kupiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak bym zamawiał w tej mojej firmie to by za koszulkę zapłaciła z 60 zł. Ale że to są 'odrzuty', typu lekko krzywo, nitka pod wzorem czy złe kolory to idzie do sklepiku albo do śmieci. Stąd cena taka niska

      Usuń
  4. jestem ciekawa co z nimi jest nie tak, skoro zostały odrzucone ;)
    bo prezentują się świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsza koszulka była koszulką testową, jakaś firma przesłała by nasza sprawdziła jak wychodzą na niej druki, po zrobieniu i ocenieniu, jest do wyrzucenia, bo nikomu nie potrzebna.
      Na czarnej koszulce jak się przyjrzysz tył jest przekrzywiony (dolna część kręgosłupa odchyla się w prawo).
      Bluza - na zdjęciu nie widać, z bliska już tak, pod wzorem jest czarna nitka, która lekko przebija
      Biała koszulka - nie wiem co jest źle sprawdzałam i szukałam, ale nic nie ma.

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Też się cieszę, szczególnie, że mój styl ubierania to głównie koszulki i jeansy :D

      Usuń
  6. podoba mi się ta druga koszula :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się podoba ze względu iż wzór jest zarówno na tyle jak i na przodzie. No i mogę się śmiać, że widać iż mam niezłą figurę :D

      Usuń